środa, 27 listopada 2013

Quillingowy aniołek

Dzisiaj chciałam tak jeszcze nawiązać do kończącego się za cztery dni wyzwania związanego z quillingowymi ozdobami. Zrobiłam dzisiaj aniołka - zawieszkę na choinkę.

Pomysłów na aniołki jest tyle ile nasza wyobraźnia jest w stanie wymyślić. Oto mój. Z prostych elementów, perełek i tyle. 

Do zrobienia aniołka potrzebne będą:

- perełki
- klej

Zaczynamy od spódniczki. Pasek składamy na cztery, a następnie przyklejamy płatki. Potrzebne będą dwie sztuki takich płatków, które należy razem skleić.


Teraz robimy 7 sztuk "kocich oczu" (tak je nazywam), które wklejamy między płatkami. Po czym sklejamy 6 sztuk trójkącików i wklejamy je pomiędzy "kocie oczy"


Teraz pora na skrzydła. Na grzebieniu nawijamy dwa równe skrzydła wielkości 12.


A do środka potrzebujemy po dziewięć sztuk "kocich oczu" i płatki zrobione na grzebieniu, tak jak poniżej. Mam nadzieję, że rozczytacie sposób robienia tych płatków.

 Po zdjęciu z grzebienia składamy płatki do środka a pozostałym paseczkiem owijamy dokoła.


Gdy mamy już wszystkie elementy skrzydełek wystarczy je posklejać w całość tak jak poniżej.


Troszkę go jeszcze osrebrzyłam brokatem.

Tak patrzę na tego mojego aniołka i patrzę, chyba mu czegoś brakuje......A może lepiej  będzie mu w aureolce? czekam na konstruktywne uwagi.


No i chciałam Wam jeszcze raz przypomnieć o wyzwaniu. Do końca zostało cztery dni!!! Czekam na Wasze prace. 


Miłego kręcenia

4 komentarze:

  1. Czaderskiii Aniołek :-)
    Spróbuję takiego jutro wykonac :-)

    A pod tym linkiem - moje pierwsze kroczki :-)
    Zapraszam i proszę o szczerą ocenę : http://wlasnorecznie-stworzona-kraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslalam o tym wczoraj, żeby jednak podjac sie wyzwania :-) Ale mysle ze to nie bedzie możliwe ponieważ zaczyna sie dla mnie trudny tydzien w pracy. Bede prawcowac po 10 - 12 h wiec mysle, że wymeczona po pracy nie bede miala sily żeby krecic :P
    Dzis ide na 30 brata zatem zobacze jak bede sie jutro czula. Jesli bedzie okej to moze i cos posklejam :-)
    Dziekuje za komentarz. Jestem z siebie dumna hihi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kursik super a aniołek po prostu anielski:))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful!!!
    Greetings from Holland

    OdpowiedzUsuń